Lite bilder från senaste möbelrenoveringen.









4 kommentarer:

  1. Vilken skillnad det blev med vit färg,jättefin.
    Gillar även klockan som ni renoverat.
    Ha en bra dag/Anneli

    SvaraRadera
  2. Hej på dej Bea!
    Va fin skänken blev, och klockan var ju underbar. Du har riktigt fint nu i huset,du är riktigt kreativ. Jag känner att jag har tappat det där lite nu, men hoppas att det kommer tillbaka:) får verkligen ta och titta förbi er någon dag. Ha det så bra Kramar Lina

    SvaraRadera
  3. Hej vad snygg den blev...första gången jag är hos dig o kikar!
    Ska titta vidare lite nu.
    Kram från Annica på Home No.1

    SvaraRadera
  4. Hej! Vilken fin blogg och vilka fina möbler! Blir riktigt inspirerad. Supersöta katter också! Här måste jag fortsätta och gå in och läsa! Hälsa gärna på inne på min nya inredningsblogg. Kram

    SvaraRadera